Informacja dla osób, których dane osobowe są przetwarzane w związku z realizacją działań mających na celu zapobiegania skutkom wirusa COVID-19
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L z dnia 4 maja 2016 r.) – dalej RODO, informujemy iż:
Administratorem danych osobowych jest:
Administratorami Pani/Pana danych osobowych jest:
- Burmistrz Międzyzdrojów, z siedzibą w Międzyzdrojach, przy placu Ratuszowym 1, 72-500 Międzyzdroje. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 32 75 631, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyzdrojach, z siedzibą przy placu Ratuszowym 1, 72-500 Międzyzdroje, reprezentowany przez Kierownika Ośrodka działającego z upoważnienia Burmistrza Międzyzdrojów. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: ops@ops.miedzyzdroje.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 91 328-10-53, bądź pisemnie na adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@miedzyzdroje.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe są przetwarzane w celu zwalczania wirusa COVID-19 i realizacji zadań zapobiegających jego skutkom. Dane są przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. lit. d) oraz art. 9 ust. 2 lit. i) RODO w związku z art. 10 ust. 1, art. 11 ust. 1 oraz art. 24 ustawy z dnia 2 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (dalej: specustawa).
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami danych będą jednostki administracji publicznej ustawowo powołane od realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania epidemii i jej skutkom (służby sanitarne), jednostki administracji publicznej uprawnione do sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora w zakresie prawidłowości realizacji zadań wynikających ze „specustawy”, mogące potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji oraz podmiot świadczący obsługę informatyczną jednostki.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 10 lat poczynając od 1 stycznia roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
Sposób przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie zostaną poddane profilowaniu i nie będą przedmiotem przekazywania do państw trzecich.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu :
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Joanna Dembowska | 27-03-2020 09:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 27-03-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Joanna Dembowska | 09-02-2025 22:31 |